fredag 25 januari 2013

Dramatiskt........


var det rätta ordet för gården
Oj vart skall jag börja 
börjar med bilderna som är tagen på sjön 
helt fantastiskt vacker kväll var det 
kunde inte motstå att ta med mig 
kameran ut på hundarnas kvälls prommis
och jag får nog också medge att 
NU
 är det riktigt kallt 
till och med så kallt
 att min kamera slutade att fungera efter tag 
Men nu har kameran fått värma sig igen 
skall pröva ta lite fler foton

Men det som var mest dramatiskt var min kära svägerska 
hon skulle i går göra en operation
en operation som hon hade väntat på länge 
äntligen skulle den bli av 

När klockan vart ca: 17:00 
så vaknade hon efter att hon legat 
på uppvaket länge 
Men hon kände sig ändå okej 
men av förståeliga skäl 
väldigt trött 
Vid 18:00 tiden så åkte då min kära svåger och söta E 
upp för att hälsa på henne och under den timme som 
dom var där så började hon känna sig sämre 
Vid 19:00 så upptäcker man en blödning 
och måste akut skjutsa in 
henne igen för operation 
Läkarna han väl inte riktigt förklara allt till min svåger och E 
men fick det förklarat att sådant händer men väldigt sällan 
Kl:22:00 så här hon tillbaka igen men dom låter henne vara 
nersövd över natten med respirator 
operation hade gått bra men viss oro har man i alla fall 

Kl:06:00 idag så fick vi äntligen svaret 
Allt är okej och hon är nu på väg tillbaka igen 


Oj nu kan vi andas ut igen 
Tänk vad livet kan kasta saker åt oss 
när man är som minst oförberedd 
jag är så glad över att jag har mina nära och kära 
och jag sänder massor av kramar till min 
svägerska, svåger och vårt gudbarn E 
och jag tänker på er jätte mycket och jag älskar er 

Ta god hand om er nu 
så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAAAAM


5 kommentarer:

  1. Så skönt att allt gick bra med din svägerska! Usch, det är så otäckt när sådant händer.

    Ja, nu har det allt varit bra kallt! Känner igen det där med ickefungerande kamera. Min mobil var oxå ganska slö i kylan :)
    Trevlig helg!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Nej men fy så otäckt. Tur att gick bra till slut iaf. Operationer är aldrig trevliga..hua...´:(

    Önskar er iaf en bra helg!

    Kram Verra

    SvaraRadera
  3. Tassar in och önskar dig en fortsatt trevlig kväll.

    Stoooor kram

    SvaraRadera
  4. tur att jag har er två... vad hade man gjort utan er! älskar er! Tack för att ni finns!

    SvaraRadera
  5. Min goa svägerska!!!!! Tack för allt! Im back!!!!! Puss på dig och broder! Ses på lördag!

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails