lördag 25 augusti 2012

Tada ..... I am back.....

 Hej alla !

Är ni chockade :) 
Det är jag herrrrrregud som Björn Ranelid säger hur länge sedan var det jag bloggade. 
Hur länge som helst men
NU är det slut på tystnade :)
Ett mirakel :) 

Vad har ni hittat på idag ? 
Man får säga att det var lite konstigt väder hos oss idag började med strålande sol och sedan avslutades dagen med ett litet regn, ja eller det stod spön i backen faktiskt. 
Men nu tycker jag att regn är mysigt då fick man all anledning att vara inne och städa min lilla verkstad :) 
Skönt och herrrrrrrregud så fint det blir 
NU är man värde en paus och lite go fika som min man fixat 


VA!
Har han bakat dessa god undrar ni 
NJA inte riktigt han fick lite hjälp på ICA Kvantum :) 
Men jag kan intyga att dom var fantastisk goda, mums mums. 
OCH 
NU sitter jag här framför min dator och bara njuter av att 
jag har skrivit mitt första blogg inlägg på länge 
en god natt sömn och sedan får vi ses vad vi hittar på i morgon 
men tills dess ta hand om er nu så syns vi snart igen
Men tills dess 

KRAAAAAAAAAAAAM

1 kommentar:

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails