fredag 26 juli 2013

Hip hip hurrra...........

för idag är det min dag :-) 
Jajamensan hon fyller år igen :-) 


nu kommer ni att få se bilder som inte är redigerade 
för nu kommer det att gå undan 
kommer att blogga tillbaka i tiden med 
för att få med allt roligt 
som har hänt under vår semester 

 MEN 
jag börjar med min födelsedag 
vart riktigt gratulerade 
med skön sång, frukost och paket 
Tack Mattias du är världens bästa 
Vad jag fick ? 
Jo nu när trädgårdsintresset har tagit fart 
är det bra med 
passande kläder 


så låt mig presentera gardenwear 
att visa upp mig i dom 
kommer kanske lite senare 
för just nu är det bikini 
och svalkande dopp i sjön som gäller :-) 


medan jag njuter av min dag 
så slavar stakars mattias köket och hemmet 
tårta, lunch och äta middag ute 
står på schemat idag 
spännande 


tänkte också passa på att tacka för alla 
fina grattis hälsningar som 
jag fått 
Tack B och T 
för mitt fina kort 
som jag fått av er 
det värmer gott i mitt hjärta 
det är klart att vi skall ses 
det måste vi planera in 


 ett stort tack till 
A,T,E,fam A och C 
för min fina klocka 
nu kan vi vara likadana du och jag A ;-) 


i morgon får vi besök 
av lilla O och E med 
föräldrarna L och A 
skall bli så mysigt att se dom igen
dom lovar fint väder i morgon med runt agnsjön 
så bada blir det i morgon med :-) 

Nej nu skall jag fortsätta att njuta 
här i min solstol 
och kolla bakåt 
om ni vill följa med oss 
på vårt semester äventyr

Ta god hand om er nu 
så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAAAAM




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails