tisdag 14 februari 2012

Kraaaaaaaaamm.......


Glad alla hjärtans dag på er !

Här kommer en stor kraaaaam till er från mig.
Så är det dagen D 
 när allas hjärtan får ett litet glädje skutt 
av en liten överraskning 
ett fint kort eller bara en stor kram
behöver inte vara mycket :) 


här i England pratar man att det är 
ett kommersiellt jiphoo och att folk känner sig tvingade att
säga att dom älskar varandra 
så dom undrar om man inte skall ta bort 
Alla hjärtans dag !


nu undrar jag istället 
ÄR DOM HELT 
KOKOBELLO :) 
Det är väll jätte bra att vi får 
ytterligare en dag att fira 
det är väll så man startar nya traditioner ??

Jaja jag tror inte att den kommer att försvinna 
om den gör det skall jag 
gå i demonstrations tåg 
för jag 
ÄLSKAR 
ALLA HJÄRTANS DAG
vi har verkligen skapat en tradition 
vi försöker alltid göra något mysigt varje gång


I ÅR 
så har vi besök men dom får klara sig själva 
just i kväll när jag om min man 
går ut och äter :) 
låter det grymt ? 
Nej det tycker inte jag 
har lagt lite fina presenter på deras sängar med så att dom 
får en mysig alla hjärtans dag dom med
sedan skall vi på kvällen spela lite spel och bara umgås 


Ja så nu är presenten framställd 
till och med till hundarna :)
nu väntar jag bara på mannen i mitt liv 
så skall vi se hur kvällen slutar :) 

Ta hand om er nu 
och sköt om er 
här sänder jag lite LÖÖÖÖÖV till er 

KRAAAAAAAM



1 kommentar:

  1. Helt rätt !!!!! Önskar er en supermysig kväll.
    Själv sitter jag alldeles ensam då Mr T jobbar, det börjar bli jobbigt för det ringer hela tiden på dörren med alla blombud han skickar host host :-)

    Precis när kommentaren från dej ploppade upp tänkte jag att jag skulle skicka ett alla♥ sms ,kände du på dej det ? Som vanligt är Bits häxa :-)
    massor av ♥ från oss till er

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails