söndag 17 juli 2011

En STOR överraskning.........


Hej alla !!

Idag tog vi adjö av B och hennes vänner 
igår kväll var vi på en restaurang 
och en sista måltid tillsammans :) 
så lite trötta var vi idag 
Du är hjärtligt välkommen tillbaka igen B :)

Nej nu är det dags för lite frukost 
sedan tog jag och tjejerna en tur ned till 
staden för en shopping runda
Mattias hade ett möte så han 
kunde inte följa med ;) 
Vadå för möte ?
Är det till min födelsedag ?
Ja många frågor hade jag men 
ju mindre jag vet desto bättre är det :)


Innan vi åkte hem så avslutade vi med en fika på 
Elisabeths Garden
nu har jag inga kort därifrån men nästa gång skall jag 
ta med mig kameran och ta lite kort :)

Dom här cupecake korten är 
lilla E och hennes kompisar 
som dom gjorde senare på kvällen
väldigt goda och snygga 

Men nu tillbaka till överraskningen
Efter att vi var klara på fiket drog vi hemåt igen
Alla tjejerna bara sprang in och sista kom jag 
då stod Mattias i vardagsrummet och tog kort på mig
OMG
min bäst vän D hade flugit hit från Canada 
för att få vara med på min fest som är på lördag
ni skulle ha sett mig 
min tårar bara kom jag har nog aldrig blivit så överraskad i hela mitt liv
jag blev så glad
Det tog lite tid att komma över chocken och att förstå att hon var här :)

 Efter ett tag så la sig den värst chocken 
och jag kunde börja fungera som vanligt igen
Min kära man lagad middag till oss
och tjejerna tog över köket sedan för att baka cupecakes
vilket var väldigt gott !
Nä nu är det dags att gå och lägga sig tjejer 
i morgon är det shopping på Primark och massa andra butiker
Ta hand om er nu så syns vi snart igen. 
KRAAAAAAAAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails